Skrivet av: Tord Sand | mars 8, 2010

Hello world!

Då var man igång på en ny blogg, ska bli spännande att se besöksfrekvensen samt vilka ämnen som ger flest kommentarer. (Fotnot: juli 2010 var det 3.168 unika besökare – tack för det!)

Bloggen kommer att handla om allt mellan himmel och jord, men mest vinklat åt Livsstil samt sociala medier då det är två kärnämnen för mig som person och där jag har mycket åsikter samt kan skapa framgång för fler medmänniskor än bara för mig själv och min familj.

Allt gott till er alla!

Hälsar

Tord c”,)

The umbrella is now placed on this website: http://www.lyckas-online.nu both for www.sundlivsstil.se and www.socialamedier.info

Tord c”,)…med den lilla symbolen såsom den glada gubben vilket får känneteckna mitt alltid närvarande glada sinnelag

Kommentera

Kategorier

