Skrivet av: Tord Sand | februari 26, 2012

10 signs of spiritual awakening

I can feel very alone sometimes, but in the end of the day I really feel greatness and comfort being in myself just listen to what my soul tell me to do. When I´m tired my eyes just falling down, before I was not awake in that meaning and listen to the signals I got and that was very close to end my life many years before it was time” for me. I found this video on internet, it´s just popped up in front of me when I was searching for something else. What does this tell you, what insight do you get? Welcome to be a part in some of the groups on Facebook! Personligen har jag aldrig gillat eller trott på NewAge eller FlowerPower och det som allmänheten kallar flum eller humbug, utan varit en mer ”jordbunden” själ som det oxetecken jag är.  :) MEN det har aldrig hindrat mig att vara nyfiken och öppen för det som vetenskapen inte alltid kan förklara, och vad som sker inom oss i det jag läst och hört om dödliga sjukdomar som plötsligt bara lämnat kroppen hos de som sagt sig tro på något speciellt sätt. Själv har jag upptäckt en mängd nya saker som gör att hälsan förändras till det bättre då vissa mönster och rutiner i min egen vardag förändras, allt detta sammantaget är något som fler bör fundera över och min önskan nu är att det kommer många insikter från dig som läser detta om DU själv upplevt något liknande i det jag skriver eller i videon som bifogas här? Vi människor påverkas mycket av varandras energier, så för att göra det enkelt för oss så gäller det som alltid att umgås och växa sig stark med likasinnade som vill åt samma håll. Bakåtsträvare eller rent ut sagt negativt laddade själar som är dömmande och kvävande kan ta livslusten och energin ur vem som helst, om vi inte tar eget ansvar och väljer det vi känner är det absolut bästa för oss och vår hälsa. Nu är jag nyfiken på hur DU ser på allt detta, vill du berätta? Ge gärna kommentar här eller i något av de forum som finns på Facebook. Varma lyckohälsningar           Tord Sand c”,)..LivsInspiratör – Föreläsare https://www.facebook.com/groups/sundlivsstil/ https://www.facebook.com/pages/Tord-Sand/197423950295330

Kommentera

Kategorier

