Skrivet av: Tord Sand | juni 30, 2014

Freedom is coming!

När julen närmar sig och alla stjärnor på himlen flyttar in i våra hus, det ljuset sprider kärlek omkring sig och ger mig ett speciellt lugn i min själ.
Bild
Stjärnorna sitter i våra fönster, och delar med sig av den värme och omtanke som jag önskar alla på vår jord skulle få känna av och verkligen få uppleva vad verklig mänsklig kärlek är och hur vi här i vårt land är så förskonade från mänskligt lidande och jag själv tar allt vi har för givet istället för att då och då ägna en stund åt det som verkligen gör skillnad.

Jag har alltid delat med mig av min kärleksfullhet och omtanke till de som korsat min väg, längre tillbaka var jag såklart långt ifrån så klar i tanken och handling som idag men för varje dag som går se jag nya stjärnor tändas omkring mig som gestalter i mänsklig skepnad vilka på samma vis skänker mig omtanke och kärlek för den enkla person jag är idag.

Livets alla skiftningar har gjort mig till en än mer ödmjukare person, och lyckan blir total då jag kan se ett barn skratta innerligt och bekymmerslöst eller en vuxen medmänniska som blir glad för nästan ingenting då den har hittat hem och sig själv i den trygga boning och kropp där dennes själ slagit sig till ro och vila i tryggheten av att allt är precis som det ska och ingen tanke på att väcka oro inom sig oavsett vad som sker runt omkring.

Det är en speciell högtid som närmar sig, och oavsett vad vi tycker om just den så känner jag för min del att sången om #Freedom jag nyligen fick till mig gick rakt in i och det kändes verkligen som om friheten av att få leva som vi önskar och visa kärlek och älska på det sätt var och en av oss väljer att göra faktiskt är helt fint och totalt villkorslös och obundet fri att levas fullt ut och utan fördomar eller förväntningar och kravlös då det är vårt naturliga sätt att fortplanta oss och den kan visas på så många olika sätt vilket jag vill mena alls inget har med sex att göra utan vacker och lustfylld passion för det ordet #KÄRLEK står för och inget annat.

c”,) Peace&Love and give yourself all the love you deserve, beacuse you are special and the most beautiful you on earth deep inside your heart!

Kommentera

Kategorier

