Skrivet av: Tord Sand | juni 30, 2014

Tacksam!

Jag är så innerligt tacksam för alla goda själar som vill mig allt gott, och att dom aldrig skulle få för sig att säga eller tänka en enda dålig tanke om mig.

Bild
För dessa godsinta själar har lärt sig en viktig sak i livet, att det ondsinta och negativt laddade de sänder ut kommer att slå tillbaka på dom själva och säger mer om dom än om mig.
Tack för att ni finns, och för alla er som så öppenhjärtligt berättat er livs historia för mig, samt det förtroende det innebär att få finnas där i bakgrunden och stötta på det vis jag förmår som den enkla själ jag är född och menad att vara.
En av de en finaste gåvor att visa tacksamhet för är just detta, att få ta del av det som kan vara svårt att prata om som en god medmänniska.
c”,)… Kram

Kommentera

Kategorier

