Skrivet av: Tord Sand | juni 30, 2014

Vi ses i Wonderland!

Vi ses i Wonderland, för en sak vet vi säkert – vi ska alla lämna denna plats.
Frågan jag ställer mig är om det blir så mycket bättre där – eller om det verkligen inte går att skapa sig en bättre tillvaro där jag just nu befinner mig i mina känslor?

wonderland

wonderland

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Många gånger tappar jag fotfästet, och tillåter mig att bli ett offer för det som jag attraherar och de mindre behagliga känslostormar som kommer över mig från andra.
Ansvaret att hålla mig fast i min egen inre glädje är ändå mitt eget, så när det blir alldeles för illa och jag faller för långt ner så tar jag mig ut i naturen eller så lyssnar jag till en sång som lyfter mig.

Jag vet inte var din resa ska leda dig, men jag ska till paradiset så vi ses kanske där i framtiden?

c”,)… Peace&Love to you, and don´t forget that Amor Vincit Omnia is the way… ❤ ❤ ❤

Kommentera

Kategorier

