Skrivet av: Tord Sand | juli 2, 2014

En viktig insikt!

Jag kom till en viktig INSIKT!

temple of love

Min lycka infann sig först när jag insåg att hela det universum som finns ovan mig är ett enda tempel fyllt av kärlek.

Den kärlek vår Gud och skapare ordnat så vackert för oss, men som jag i svåra passager i livet ibland kan glömma finns där inom räckhåll.

Det är när mitt ♥ känns tomt och innehållslöst jag påminns om den, och att det måste fyllas på med ny kärlek igen där mina ögon måste öppna själens port.

Den helige ande finns med i samspelet, och det känns varmt och gott inom mig igen.

Jag ber min kvällsbön, mediterar och tackar så innerligt för att jag är ett troende barn i famnen av moder jord som omsveper mig i en stor kärleksfylld kram vilket fyller mitt hjärta med gudomlig kärlek igen.

Allt detta gör mig så innerligt lycklig, då jag vet och påminns om att universum ser mig och hör mina böner så länge jag är lyhörd tillbaka.

c”,)… Love from Universe to all of you that wish to be in the same temple. ♥

Kommentera

Kategorier

