Skrivet av: Tord Sand | juli 3, 2014

Vägvalen i livet

  • Vägvalen i livet

    Då jag satt på min stubbe i skogen och filosoferade, tänkte jag på den stigdelningen
    jag såg framför mig och vägvalen i livet.
    Lönar det sig att ta den smala, eller den breda vägen?
    Är det rätt att ibland försöka ta en #shortcut, när jag egentligen tror på
    att utmaningarna jag möter finns där för att göra mig starkare och mer insiktsfull?

    IMGP2552-300x225

    Ser jag att skörda livets alla frukter som finns framför mig om jag bara rusar på i stressens tidevarv, såsom blåbären lyste emot mig där i skogsgläntan när jag väl drog i handbromsen och stannade upp en god stund?

    Tord-Sand-047-300x225
    c”,) … sänder en omtänksam tanke till er som kanske är på väg att stressa ihjäl er,

    är det verkligen meningen med livet?

    Peace&Love ♥

    Tord Sand c”,)

Kommentera

Kategorier

