Skrivet av: Tord Sand | december 7, 2016

Bygg nya broar

Vissa dagar vaknar min vishet om varför jag inte alltid ska bränna gamla broar för att kunna gå vidare, det tar alltid längre tid att bygga upp en ny än att använda en gammal beprövad för att hämta hem en insikt om de tvivel historien hade inom mig och som gjorde att jag tydligen behövde gå tillbaka för att minnas om det var rätt känsla jag bar med mig i min framtid.

Lät detta komplicerat? Livet kan upplevas komplicerat ibland, men vad är det som säger att det alltid ska vara självklara val av broar som ska användas för att inte gå över ån efter vatten?

bridge

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

c”,) Tacksam för insikter om att en Sundlivsstil oftast leder till Inspiration att göra kloka val.

Kommentera

Kategorier

