Skrivet av: Tord Sand | december 7, 2016

Vi växer i tystnaden…

Inspiration för en Sund Livsstil

”When you say nothing at all” – det är en av dom mest romantiska sånger jag känner till och den säger mig mycket om livet i stort.

Den kan beskriva kärleken, utan någon som helt koppling till en annan mänsklig skepnad.
Den kan beskriva mina inre tankar och känslor, fundera på det om du byter ut den känslan i texten och landar i den känslan som kan infinna sig när vi tillåter vårt inre att vara i fullständig tystnad.

open heart

Det är i dessa stunder jag verkligen känner min kropp och själ, utan kopplingar till någonting annat än min egen inre lust och kärlek till det jag ser och känner på livets landsväg där jag går och fångar intryck som för mig in i evighetens paradis.

c”,)…God bless you with his Love from Universe

View original post

Kommentera

Kategorier

