Skrivet av: Tord Sand | december 10, 2016

My heart

Blev påmind av denna sången på radion idag, vilken väcker minnen från juletid då jag gav bort mitt  till någon utvald men som inte behöll det i sin hand.
Så denna julen hade jag sedan länge en önskan att få ge det till någon speciell, men som det nu ser ut så behåller jag det ett tag till… 
För när den rätta kommer, då finns där inga frågetecken mer utan allt faller på plats som sista pusselbiten och mitt  har äntligen hittat hem.

#Heart #Wham #Last #Christmas #Give #it #Away

Kommentera

Kategorier

