Skrivet av: Tord Sand | december 14, 2016

Ditt mål med kärleken?

Vad är Ditt motiv i KÄRLEK?
Kommentera gärna – så kan vi dela erfarenheter och insikter…
light-on-the-road
Jag är bara ett barn i detta och växer varje dag i det sprakande ljuset,
och mörkret är mig hack i häl för att släcka min önskan.
Men jag går oförtrutet vidare i riktning mot ljuset..
Inget kan stoppa mig!!!
KÄRLEKEN SEGRAR ALLTID!

Vad är kärlek?
För att skärskåda sig själv så kan man alltid fråga sig helt ärligt:
Vad är mitt motiv? Är jag rädd för någonting? Att bli illa omtyckt, baktalad, att tappa ”vänner”, tappa kontrollen?
Eller vill jag denna människa väl utan att ha andra motiv än just – välvilja?

Mitt motiv är helt enkelt att värna om Ljuset.. Bortom Solen, Bortom stjärnorna.. Det ljuset jag kallar: Kärlek

AMOR  VINCIT  OMNIA

Kommentera

Kategorier

