Skrivet av: Tord Sand | december 14, 2016

Skyddsängeln

Tacksam för att veta det finns en skyddsängel med ett stort hjärta i sin hand för oss alla, bara vi har tillit att följa vårt hjärtas röst så får vi den vägledning vi behöver.
Vissa dagar är lite motiga när det blåser både motvind och det är uppförsbacke, då är det allt gott att få känna känslan av att aldrig behöva känna sig ensam utan den finns där.
Dessa dagar kan vi vara våra värsta fiender, så allt som då kan räcka att göra är tankens kraft att intala sig själv hur fantastiska vi är och vilken enorm kraft och ljust vi vi bär som visar oss den rätt vägen när det ser som mörkast ut eller om vi bara är lite ute i dimman.
Glädje & Kärlek

20161213_193749

Responses

  1. Jag har alltid trott på änglar – min ängel har alltid funnits vid min sida…
    Då livet va som mörkast fanns hon där oxå (ja det e en hon d vet jag) fast jag trodde hon hade övergivit mig men se d har hon aldrig gjort! D va jag som övergav mig själv!!!

    Liked by 1 person

    • Det var i sanning från hjärtat väldigt djupa, fina tankar och insikter, så varmt tack för att du ville dela dom så öppenhjärtligt.

      Liked by 1 person


Kommentera

Kategorier

