Skrivet av: Tord Sand | december 15, 2016

Future is already here…

”The past is gone, the FUTURE is already here and I really feel in all my vains that my body is shaking for all that´s will be giving me from all the dreams, affirmations, prayers and visions I have done from time to time.”
Bild
Det är så mycket jag vill få sagt och gjort efter allt jag fått lära av livet, att tiden aldrig riktigt räcker till eller att jag själv har svårt att förstå livets naturliga begränsningar. Men jag kommer fortsätta trotsa dom, alla dessa begränsningar som jag tror är något jag själv sätter upp som ett hinder eller dålig ursäkt för att inte i alla lägen ge mitt allt för de som av olika skäl korsar min väg och förgyller den med sin vishet och öppenhjärtlighet med sina frågor och tankar om livet.

Jag gör det aldrig som en uppoffring, utan för att jag fick en andra chans i livet och det glömmer jag aldrig så detta är mitt sätt att betala tillbaka då jag vet värdet av att det fanns godhet i de som slöt upp kring min säng då jag var oförmögen att ta mig ur den av egen kraft.

Alla ni som var där då, och senare i livet är jag så evigt tacksam för och vill ni ska vet att ni alltid har en speciell plats i mitt hjärta.

Tack för att ni finns, och tack till alla er som jag kommer att möta i framtiden. Jag är oerhört lycklig och tacksamt ödmjuk för att fortsatt få finnas till!

c”,)

(Första publicering 2014-06-30 23:11)

Kommentera

Kategorier

