Skrivet av: Tord Sand | december 18, 2016

Ett ljust minne

Tacksam för gåvan att jag kan förmå mig att vända mina tankar från ett tillstånd av tomhet i den grådisiga vardagen som mötte mig efter arbetsdagens slut. 

Istället för att tillåta mig hamna i fällan att jag tyckte synd om mig, eller bli ett offer för det mina känslor speglade så fick kameran visa vägen mot det ljusa som fanns i parken bredvid.

Det väckte en sådan livfull energi inom mig att så efter en kort promenad i parken blev det även en kort filmsnutt som sedan kunde delas med mina vänner för att på så vis kunna dela denna stund mer fler vilket där och då kändes så helt rätt och viktigare än hungern i magen efter träningspasset som även det gav positiva effekter på mitt tillstånd.
Tack älskade kommun för att ni förgyller vår stad! 

tord-mobilbilder-022

#Borås #Kommun #Stadsparken #Ljuständning #Jul

Kommentera

Kategorier

