Skrivet av: Tord Sand | december 18, 2016

Framtiden

Påminner mig om hur viktigt det är att släppa det gamla som varit, se de möten som sker i nutid vilka blir dom som kommer bygga den nya framtiden. 

Visst är nostalgiska vackra minnen fina att åtnjuta, men hade dom velat vara för evigt skulle dom funnits kvar fysiskt vid min sida vidare i livet.

Vissa möter vi för ett speciellt syfte, så när det är uppfyllt får vi visa vår ödmjuka sida och visa tacksamhet för det dom tillförde och gav nya insikter som för oss in i en förhoppningsvis lyckligare framtid än det som vi har facit på varit en lärdom på resan.

Magi uppstår när alla pusselbitar stämmer och allt känns lätt och glädjefullt, det är då allt kan hända som är svårt att förstå förrän vi befinner oss i den känslan. 

Ingen annan kan göra mig lycklig och fulländad, det är något jag måste skapa inom mig.

10696183_317854065066042_8530891454941162920_n

Kommentera

Kategorier

