Skrivet av: Tord Sand | december 18, 2016

Tacksamhet

Visade tacksamhet för att jag fått lära känna alla dessa fina själar på min arbetsplats med en liten men välment julgåva av uppskattning från hjärtat.

För mig var det viktigt att visa det i en tid då alla förväntas vara lyckliga då det är julen som närmar sig, men nu vet vi ju alla att det är långt ifrån sanningen för många av oss.
Därför kändes det extra gott att få dela dessa små paket som innehöll ett litet magnethjärta som kylskåpsmagnet, dels som ett användbart minne men förhoppningsvis var det den lilla medföljande lappen som sände rätt känsla då den var skriven från hjärtat.
”Tacksam för att jag fått lära känna dig. Du är värdefull! God Jul”

Vikten av att se andra utan att framhäva sin egen person blir allt mer sällsynt, så det var något jag i denna handling önskade manifestera. 

tord-mobilbilder-030

Responses

  1. Så fint!! Hoppas du sparade min då?!

    Gilla

  2. Absolut vännen, det finns ett hjärta till alla… 🙂

    Gilla


Kommentera

Kategorier

