Skrivet av: Tord Sand | december 26, 2016

Hoppets stjärna

Mitt  fylls av en klar INSIKT, nämligen den som kom till mig i drömmen där jag satt på molnet och plockade ner den sista stjärnan för att förstå att allt var möjligt att nå.

Jag hade väntat i evigheter, tappat hoppet många gånger och tilliten var förlorad oräkneliga gånger så jag var totalt tillintetgjord och nere för räkning.

Innan jag en dag fick klart för mig att inget är försent, och min pappa sade om den ensamma önskestjärnan vi såg på himlen då jag var ett litet gossebarn på väg hem från en sen kväll hos släkt och vänner.

starshine.jpg

Han hade helt rätt min älskade pappa, det är aldrig försent och det finns alltid hopp om att man kan nå det man önskar så jag tillbad denna ensamma stjärnan jag sett flera gånger efter den promenaden.

Så från och med denna dagen, kommer jag att ta för mig av allt livet har att ge och aldrig mer tvivla på vad som är ansett vara möjligt eller inte för valet av hur jag ska se på livet är helt och hållet mitt eget och då väljer jag möjligheternas liv!

Det viktiga är egentligen inte vem som tänder stjärnorna, utan varför vi tillåter hoppets stjärna släckas när vi så väl behöver lita på hoppet och vår tro?

c”,)…. Peace&Love from my  to all of you believers!

Kommentera

Kategorier

