Skrivet av: Tord Sand | april 9, 2017

Let us Change this world!

We are here, some poor – some rich, but we are all in this together!
Why can´t we do more? YES WE CAN!

Jag försöker verkligen göra mint EN god gärning varje dag, det lärde jag mig i scouterna i min ungdom och det sitter kvar hos mig.
Det kan vara enkla saker, hjälpa en vän som har det svårt med tvätt, städ, handla eller annat – det kan vara att ge en gåva, pengar eller mat eller något jag inte behöver som någon annan kan få glädje av i sitt liv.
Ibland kan det räcka med att klappa någon på axeln och säga att hon/han är värdefull!

Blomstra & Lyckas! 
sundlivsstil-logon stor

Kommentera

Kategorier

