Skrivet av: Tord Sand | april 14, 2017

Dating…

Vi skulle ut på Tigerjakt…..för att egentligen finna en riktigt läcker Puma! 😉

Det är ingen enkel sak detta med dating, så jag kände mig lite busig idag & raljerar lite i ämnet…
Vi män ska vara; rika, smala, intelligenta, sportiga, matkunniga, bakkunniga, goda lyssnare, ej pubhängare, snygga, starka, välklädda, väluppfostrade, romantiska, sensuella, men ingen vill idag pussa en groda till en prins så…..


Ni kvinnor ska vara; …precis som ni är!

sexy-devil-girl-pics
Make sense?

Jag gav upp till slut, kände att nu får det vara jämnställdhet som gäller och nästa damernas så är det nån som vill ha en busig själ som mig så är det bara att ringa och bjuda ut mig för jag hoppas av datingcirkusen! 😉faller
Tord
sundlivsstil.se

Kommentera

Kategorier

