Skrivet av: Tord Sand | november 8, 2017

Under kontroll

Älskar känslan av att vara i kontroll, att bäras fram ur den trossats jag idag lever efter.
Kan kanske ibland uppfattas som djup såsom i en negation, men är i min tro ej att ses som religiös eller bärare av en fasad såsom att vara felfri och präktig.
Tvärtom bor det en väldigt busig liten gosse inom mig vilken håller mig ung och nyfiken på livet, så i den gemenskap jag utgår ifrån så talar vi aldrig om religion utan om vår RELATION till det var och en tror på och kan stå för och ska få vara ifred med.
För mig är en stor del av livets mening glädjen och kärleken inom mig något som är min största rikedom, för av detta kan jag generöst dela med mig av allt jag bär inom mig till alla jag möter om dom själva önskar ta emot en öppen hand och möta mig med öppna armar såsom jag möter dom. 

Thanks to; https://hillsong.com/worship for all your music and lovely inspiration!
@hillsongworship https://www.youtube.com/channel/UC4q12NoPNySbVqwpw4iO5Vg
@Folkkyrkanboras  https://www.facebook.com/FolkkyrkanBoras/

Kommentera

Kategorier

